Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat





Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 3 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


Samsung szantażuje swojego klienta

Post Samsung szantażuje swojego klienta 10 Dec 2013, o 16:35

Male - Sponsor  Posts/Topics2793/816  Reputation point 4150 
Offline  Profile 
Windows 7 Firefox
Image

Koreański gigant najwyraźniej zapomniał jak dobrze kreować swój wizerunek. Próbował uciszyć jednego internautę za ostrą krytykę smartfonu Galaxy S4. Posunął się nawet do szantażu, co bardzo drogo będzie go kosztować.

Kilka dni temu użytkownik YouTube’a o pseudonimie GhostlyRich umieścił film, w którym pokazuje jak jego Galaxy S4 dokonał samozapłonu. Bateria na szczęście nie eksplodowała, ale widać wyraźnie spaleniznę wokół gniazdka ładowania. Telefon jest objęty wsparciem gwarancyjnym, więc ów YouTube’owicz postanowił oddać go do serwisu.

Samsung wykonał wtedy zdumiewająco idiotyczny manewr. Wysłał użytkownikowi dokument do podpisania, z którego wynikało, że Samsung naprawi telefon, ale pod warunkiem, że GhostlyRich usunie swój film z YouTube’a.

Próba uciszenia internauty zakończyła się absolutną porażką. GhostlyRich nie dał się zaszantażować i opublikował kolejny film, tym razem o liście, jaki otrzymał od Samsunga. Film o uszkodzonym smartfonie odnotował 45 tysięcy odsłon, zaś film o liście... 277 tysięcy.



zrodlo: wp.pl

Last post
Reply with quote 


Post Re: Samsung szantażuje swojego klienta 10 Dec 2013, o 19:16

Male - Newsman  Posts/Topics2149/499  Reputation point 2966 
Offline  Profile 
Windows 7 Chrome
Ale ch***wy jest ten samsung, ja na miejscu tego kolesia specjalnie bym ten filmik reklamował kaj tylko sie da xP

dobrze że go nie pozwali tak jak u nas za tatara z Sokołowa XDDD
Reply with quote 


Post Re: Samsung szantażuje swojego klienta 12 Dec 2013, o 11:47

Male - Sponsor  Posts/Topics2793/816  Reputation point 4150 
Offline  Profile 
Windows 7 Firefox
Jeszcze jeden filmik tego goscia:



A to jak zareagowala nokia na tego news'a.
Quote:
Całą sprawę wykorzystała Nokia, która za pośrednictwem Twittera zaproponowała poszkodowanemu właścicielowi Galaxy S4 nową Lumię bez żadnych zobowiązań, aby ten "przekonał się jak NAPRAWDĘ powinna działać obsługa klienta".

Top
Reply with quote 

Write comments  Post new topic

Page 1 of 1 [ 3 posts ]
Previous topic | Next topic

Search for

Jump to
 


Users browsing this forum: No registered users and 14 guests





cron