Witam po bardzo długim czasie nie obecności i braku aktywnośći Mam problem z tekefonem siostry i potrzebuję pomocy.Pisałem w tej sprawie na forum android ale zero odzewu. noto lecim z tematem.
Od nie dawna jestem nowym użytkownikiem tego forum i chciałbym opisać swój problem który dotyczy aplikacji systemowej sklep Google play lub jak kto woli Google store. Gdyby ten temat był w złym dziale to proszę o przeniesienie go do odpowiedniego działu.
Dane telefonu: Telefon firmy: LG , Model: Lg L Fino , Android system wersja: 4.4.2 Kitkakt , Wersja pasma podstawowego: M8610B-AAAANAZM-1.-.6056 , Wersja jądra: 3.4.0+ . Numer kompilacji: KOT49I.A1452595206 , Wersja oprogramowania: V10n-260-06( tutaj dodam że flash'owałem i chyba nie jest to orginalny system od producenta tylko najnowsza wersja systemu pod ten model pobrana z oficjalnej strony LG) , Brand: lge Bootloader (aplikjacja device info pokazuje: unknown) , Kernel wersja:3.4.0+ . sdk:19 Recovery wersja: KOT49I.A1452595206 android system recovery <3e> a w nim: reboot now , apply update from external sdcard , apply update from cache , apply update from ADB , wipe data/factory reset , wipe cache partition , apply update from sdcard. ps. .gdyby jeszcze jakieś informacje były potrzebne to spróbuję się dowiedzieć a gdyby się nie dało to mam częściowo zablokowany telefon bo nawet serwisowe kody nie działają tak jak wejście w tryb recovery a jedynie okrężną drogą przez terminal albo (apke) quick boot.
Telefon zakupiony w play'u, LG-D290N , Black White , orginalny system od producenta lub operatora: P4P
Opis problemu: Tak jak w temacie: Niestety aplikacja sklep Google play została zatrzymana. Aplikacja sklep Google play(Google Store) nie otwiera mi się tak jak trzeba ponieważ wyskakuje ten komunikat z tym błędem. Da się kliknąć i wejść ale gdy się loguję(podaje swoje dane logowania) i zatwierdzam wszystko co trzeba następnie otwiera mi się aplikacja na dosłownie 2 sekundy i wywala ten komunikat. Mam też taki przypadek że po logowaniu i zatwierdzaniu mam mignięcie ekranu i wywala ten błąd z aplikacją a potem znów próbuje wejść ale wciąż ten komunikat mi wyskakuje.Dodam też że rotowałem telefon i odinstalowywałem zbędne aplikacje+grzebałem w folderach systemowych aplikacji- (apką) es file menager.
Jakie procedury naprawczo-pomocne wykonałem które nic nie pomogły:
oczyszczanie ze zbędnych danych(cache i dane) aplikacji: google store.apk i google services.apk
usuwanie konta google po przez ustawienia (synchronizacja)
korzystałem z obu rodzajów sięci: Wifi: tp-link tl-wr841n(PL) , Dane mobilne z Karty sim (mojej) w sieci play)
wchodząc okreżną drogą w tryb recovery robiłem wipy reset factory i partition reset-też nie pomogło
odinstalowanie jak i na nowo zainstalowanie aplikacji: google store.apk , google services.apk
nawet grzebanie w systemie i usunięcie folderu: whatsapp nic nie dało
wszystko instalowałem jako najnowsza wersja i nie było opcji usuwania aktualizacji sklepu google
czas i data miałem poprawne bo cały czas miałem zaznaczone ptaszkiem żeby aktualizowało się przez sieć
próbowałem zalogować się na 2 konto google ale też to nic nie pomogło
włączałem też opcję lokalizacji by sklep mógł działać z tym ale w ogóle to nie zadziałało jakby coś w systemie było nie tak
Tyle. Próbowałem sam uporać się z tym problemem ale niestety bez skutecznie.Czytałem na różnych stronach w tym waszym(forum) że to wina:brakujących gappsów, wina też tego że w aplikacji sklepu ma się zaznaczone aktualizowanie sklepu i aplikacji.Jak coś jeszcze mi się przypomni to dopiszę jeszcze do komentarzy w by ktokolwiek tu obeznany w temacie mógł mi pomóc uporać się z problem.
ps. przeszukałem internet by rozwiązać problem i nawet znalazłem na waszym forum dużo tematów takich samych ale w nich nie było tego co ja z tą aplikacją.
http://forum.android.com.pl/uploads/monthly_2016_09/Screenshot_2016-09-10-19-09-55.png.1a00aa7c959a20847dc866e2c4e73431.png