Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat



Ogłoszenie


Forum NokiaHacking.pl obchodzi swoje 15. urodziny! Image






Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 6 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


[N97] Amatorski Test Nokii N97.

Post [N97] Amatorski Test Nokii N97. 30 Aug 2009, o 22:56

Male - 10%  Posts/Topics10/3  Reputation point 61 
Offline  Profile 
Windows XP Chrome
[RM-505]
Nokia N97
FW: 12.0.024

Amatorski test. ;)



Jedyne co musicie wiedzieć na początku tego testu to to że nie jestem profesjonalistą i nie korzystałem z żadnych programów, benchmarków. Nie proszę o oceny. Sam zaproponowałem i zatwierdziłem że nie będzie to nic specjalnego tylko moja opinia w trochę szerszy sposób. Masz zamiar krytykować to raus z tego tematu bo widać że nie umiesz się dostosować do tej prostej zasady.



1. Po otwarciu z pudełka, które jako jedyne z opakowań Nokii spodobało mi się ze względu na prostotę i jakość wykonania oczom ukazała się czarna cegiełka oraz z boku przygotwana bateria i rysik. Piętro niżej Instrukcja, płyta DVD oraz zestaw słuchawkowy, ładowarka, kabel USB, szmatka i przelotka na ładowarkę z 3.5mm jak i 2mm na USB.

Wyposażenie jak na flagowy model wydaje dość śmieszne..Stojaczek pod telefon zbyteczny ze względu na odchył ekranu ale kabel AV to by już można dołożyć. Karta pamięci wydaje się zbyteczna przy 32GB pojemności jednak osobiście nie rozstaję się ze swoją 8GB. Dobra. Do rzeczy. Przód zajmują od góry i lewej czujnik zbliżenia, słuchawka, kamerka VGA oraz czujnik światła. Dalej mamy rozlany olbrzymi wyświetlacz 3.5 cala a poniżej przycisk wejścia do menu oraz dotykowa zielona i czerwona słuchawka.