|
|
|
Rozbieranie telefonu, usterki sprzętowe, naprawa części.
by JimmyBlack » 11 Dec 2009, o 19:34
Zazwyczaj o tym, czy klient dostanie nowy telefon, i cokolwiek innego decyduje technik, który naprawia telefon. Czasami jednak wymiana telefonu narzucona jest przez Nokię, jeśli klientowi chciało się do nich pisać i uwzględnili reklamację. Istnieje też możliwość, że dział dbający o zadowolenie klienta będzie mi kazał wymienić telefon, żeby zrobić dobrze klientowi. Jak już też wcześniej pisałem, Nokia wprowadziła wymianę telefonu po trzeciej istotnej naprawie. Jest to jednak czasami omijane, np gdy usterka powstała z winy klienta, ale i tak naprawiamy ją gwarancyjne (bo Nokia za to płaci).
gry.lcs.pl Mój blog o projektowaniu i tworzeniu gier.
-
JimmyBlack


-

-
- Telefon: NOKLA
- Operator: T-Mobile
- Age: 32
- Joined: 19 Aug 2009
- Online: 5d 20h 9m 11s
- Posts: 630 • Topics: 42
- Reputation point: 961

by hoppek » 18 Dec 2009, o 18:34
Dostałem swoją Nokię z pozytywnym zaskoczeniem, ponieważ wszystko zostało wymienione: Głośnik, obudowa, korpus, slider i telefon jak nowy, ale haczyki są i to 2, mianowicie PC jest taki jak spod baterii, czyli teraz boję się wgrać patcha, bo chyba fon padnie, ale powiedzcie mi czy mogę patchować. Drugi haczyk to to, że przednia część telefonu (ekr., klaw. nawigacyjna) lata luźno jakby fon miał się zaraz złamać, ale slider bardzo ładnie chodzi. Tak jak mówię niech ktoś mi powie czy spokojnie patche mogę wgrywać, bo po patchowaniu na brandingowym sofcie fona nie dało się postawić.
-
hoppek



-

-
- Telefon: iPhone 14 Pro
- Soft: iOS 16
- Operator: Orange
- Age: 28
- Location: Katowice
- Joined: 30 Apr 2009
- Online: 290d 18h 3m 51s
- Posts: 4661 • Topics: 415
- Reputation point: 3242
   
-
Return to [S40] Hardware
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
|
|
|
|
|