Poza tym pomyślałem jeszcze czy pzypadkiem nie ma opcji w Phoenix lub w netmonitor - opcji do sprawdzania siły zasiegu lub czegod podobnego ?? z tego co zauważyłem to dość dużo opcji jest w Phoenix
[ Dodano: 14 paź 2010, o 18:01 ]
i jak sie okazało nic nie pomaga. na ten moment mam najnowszy soft w wersji angielskiej bo nie podmieniłem product code i wyskakuje tekst " no network coverage " - co to oznacza?? aha i jeszcze chciałem zapytac o takie coś jak literka "e" na wyswietlaczu, e jak edge. mozna to jakos wyłączyc i po co mi to potrzebne? Bywa tak ze nie ma zasiegu a literka e i taki dziwny znaczek jest przekreslone a po chwuli juz nie jest przekreslone. z góry przepraszam za dziwne pytanie

Wydaje mi sie, ze bez serwisu sie nie obejdzie.
i na koniec mojej wypowiedzi chcialem jeszcze zadac 2 pytania.
czy jest mozliwosc ze to wina anteny ?? zakladajac ze raz jest zasieg a raz nie ma? moga to byc objawy uszkodzenia anteny??
oraz drugie pytanie czy ma cos do rzeczy jesli probuje sie polaczyc z kims a w tym momencie nie ma zasiegi i jak wlaczam od razu po wybraniu numeru glosnik telefonu to dziwny głos sygnału jest, tzn. sygnału nie ma są tylko 3 sygnały - ale chodzi o głos tych sygnałow, jest wtedy dosc mocno "znuntowany" i tak jakby skrzeczacy. gdy zasieg jest tych objawów nie ma - czy to normalne ??