
Już od jakiegoś czasu Koreańczycy mają swoje pięć minut na rynku mobilnym. Pokazuje to choćby sprzedaż najdroższych słuchawek.
Ci, którzy narzekają, że wyświetlacze smartfonów Samsunga z wyższej półki, są zbyt duże, aby wygodnie je obsługiwać, muszą pogodzić się z tym, że niektórzy używają do tego celu dwóch rąk albo... mają wyjątkowo długie palce.
Dopiero co pisaliśmy o świetnej sprzedaży drugiej generacji Note'a. Samsung poinformował, że w ciągu 37 dni od premiery sprzedało się ponad 3 miliony modelu Galaxy Note II. To lepsze tempo niż w przypadku pierwszego smartfonu z rysikiem.

A tymczasem doskonale sprzedaje się także Samsung Galaxy S III. Producent świętuje fakt, że klientów znalazło już 30 milionów flagowców. Przypomnijmy, że Galaxy S sprzedał się dotychczas w 10 milionach egzemplarzy, a Galaxy S II - w 20 milionach. Popularność flagowca zaskoczyła nawet Samsunga, który liczył na taki wynik dopiero w okolicach końca roku, czyli po gwiazdkowych żniwach.
źródło: komputerswiat.pl