Jak T-Mobile naciąga klientów na dodatkowe koszta.

Najnowsze doniesienia z branży GSM, recenzje nowości aplikacji i gier.

Post by bombel201 » 28 Jan 2013, o 14:05

zima_elo wrote:Przedstawię wam sytuację jaka mi się przydarzyła ostatnimi czasy.

Na moim poprzednim mieszkaniu nie miałem innej możliwości świadczenia usługi internetu jak na łączach TP. Przeglądnąłem różne oferty i zdecydowałem się na internet domowy w T-mobile na łączach TP. Wszystko było ok do czasu kiedy musiałem się przeprowadzić. Zgłosiłem się do Orange w celu przeniesienia usługi na nowy adres. Nie robili najmniejszego problemu. Poszedłem też do T-Mobile, z tym samym zamiarem... i tu zaczyna się ciekawsza część opowieści.

Poszedłem do salonu który mieści się w Nysie, adres Rynek 8, i powiedziałem, że chcę zmienić adres świadczenia usługi. Kobieta która mnie obsługiwała oznajmiła mi, że nie ma takiej możliwości i, że muszę napisać pismo z prośbą do T-Mobile, o możliwość rozwiązania starej umowy bez kary umownej. Zaznaczyłem też w tym piśmie, że odpowiednie pismo zostało już złożone w TP i, że zachowam stary numer. Było to dnia 12.12.2012. Po 8 dniach dostałem list z odpowiedzią, gdzie okazało się, że 8 dni czekałem bez sensu. Procedura wygląda tak, że podpisuję nową umowę na nowym adresie i rozwiązuję starą z określeniem powodu rozwiązania umowy jako "zmiana adresu".

Ucieszony, że wszystko szybko i fajnie uda się zrobić poszedłem znów do tego salonu (dnia 20.12.2012). Tam się okazało, że system nie daje możliwości podpisania nowej umowy, gdyż na tym numerze jest już świadczona usługa internet stacjonarny! Wygląda na to, że sami nie wiedzą jak działa ich system. Spędziłem w salonie godzinę, zostały skserowane wszelkie możliwe dokumenty i pisma jakie miałem i wysłane do centrali T-Mobile. Dnia 24.12.2012 dostałem telefon, że już wszystko będzie się dało zrobić.

Tak więc idę do salonu po raz trzeci (dnia 24.12.2012). Pan już ma przygotowaną dla mnie nową umowę. Podpisuję i dostaję informację, że muszę czekać aż usługa będzie aktywna i wtedy będę mógł rozwiązać starą umowę. Coś mi nie pasowało, więc zapytałem się czy przypadkiem nie zostanie mi naliczony podwójny abonament za ten okres. Jako odpowiedź usłyszałem "raczej nie powinni".

Dnia 11.01.2013 ucieszony zobaczyłem, że na routerze zapaliła się lampka DSL i po chwili udało się nawiązać połączenie z siecią. Jako, że była godzina wieczorna (18:00-19:00) nie mogłem iść od razu do salonu. Poszedłem następnego dnia, tj. 12.01.2013.

Jestem z salonie po raz czwarty. Trafiłem do Pani która mnie obsługiwała jako pierwsza, Pana który poprzednio obsługiwał nie było. Przedstawiam jej cała sytuacje i mówię, że chce teraz już rozwiązać umowę. W odpowiedzi otrzymuję, że nie ma takiej opcji rozwiązania umowy jak "zmiana lokalu" i, że muszę napisać kolejne pismo z prośbą o rozwiązanie starej umowy gdyż mam już podpisaną nową. Napisałem, wzięła ode mnie wszystkie dokumenty i wysłała to do centrali. Ponownie zapytałem się czy nie będzie przypadkiem naliczony podwójny abonament...odpowiedź była "nie wiem". Cudownie...

Dzisiaj, tj. 26.01.2013 dostaje fakturę i fakt nie został naliczony podwójny abonament...został naliczony potrójny!!!
Stara umowa była na abonament w kwocie 49zł, nowa 59zł brutto. Kwota która została mi naliczona na fakturze wynosi 161,38zł brutto!!!

Przez niekompetencje pracowników i ułomność systemu zostałem na miesiąc pozbawiony internetu, gdzie jest mi on potrzebny przy pracy. Na dodatek jeszcze każą mi płacić potrójną kwotę za usługę, która nie była świadczona!

W poniedziałek zgłaszam sprawę u Rzecznika Praw Konsumenta.

Ale to nie wszystko...nadal nie dostałem odpowiedzi na moje pismo w sprawie rozwiązania umowy...


źródło: komorkomania.pl
Image
bombel201 Male
TEN OKRUTNY xD
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: LG G6
Soft: 7.0 Nougat
Operator: Play

Joined: 21 Mar 2010
Online: 104d 17h 43m 53s
Posts: 2793Topics: 816
Reputation point: 4150
    Windows XP Firefox

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by WojtekGr » 28 Jan 2013, o 15:02

Ech, T-Mobile... Ilem się nadzwonił do tej firmy... Zawsze piszę to samo "Nie Polecam".

Choć w drugą stronę... Chyba każdy operator ma swoje za kołnierzem...



Wojtek ;]
Image
WojtekGr Male
Pozdrawiam. Wojtek ;)
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Samsung GT-S6500D (Galaxy Mini 2)
Soft: Andrzej 2.3.6
Operator: Heyah
Age: 31
Location: Rogoźno

Joined: 28 Dec 2012
Online: 22d 12h 1m 4s
Posts: 747Topics: 142
Reputation point: 985
    Windows 7 Firefox

Post by bombel201 » 28 Jan 2013, o 15:09

no niestety, ale chyba żadna sieć nie ma dobrej obsługi. W plusie kiedyś pamiętam, że było bardzo dobrze, ale to tak x lat temu bo nie mam styczności z tą siecią dosyć długo, więc nie wiem jak jest teraz. :P play ma też skopana obsługę klienta po linii jak i w salonie.
Image
bombel201 Male
TEN OKRUTNY xD
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: LG G6
Soft: 7.0 Nougat
Operator: Play

Joined: 21 Mar 2010
Online: 104d 17h 43m 53s
Posts: 2793Topics: 816
Reputation point: 4150
    Symbian Opera

Post by Obeebok » 28 Jan 2013, o 16:35

Heh, standardzik. 80% ludzi zapłaci dla świętego spokoju, reszcie odpuszczą dopiero po dziesiątkach wezwań do zapłaty i straszeniu windykacją. Tak czy owak wyjdą na plus.
Obeebok Male
Friend

User avatar
 
Offline
 
Telefon: HTC Mozart
Operator: Plus
Age: 37
Location: Wrocław

Joined: 27 Aug 2010
Online: 14d 22h 8m 55s
Posts: 937Topics: 52
Reputation point: 762
    Windows XP Opera


Return to Nowości & Ciekawostki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests