by tred102 » 8 Jan 2013, o 22:32
1. odłącz telefon od komputera
2. odinstaluj z komputera oprogramowanie (OS terminala), którego instalacja spowodowała błąd
3. zainstaluj na komputerze inny OS (w moim przypadku był to niższy OS oznaczony numerem 4.2.2)
4. uruchom Desktop Managera
5. ponieważ na telefonie nie ma zainstalowanego żadnego softu (stąd błąd) Dektop Manager będzie pokazywał status "rozłączono"
6. wejdź w "opcje" > "ustawienia połączenia"
7. wybierz połączenie USB-PIN, kliknij "wykryj"
8. Desktop Manager wykryje połączenie, klikaj "ok" i znowu "ok"
9. uruchom "moduł ładowania aplikacji", kliknij "dalej", poczekaj chwilę aż program odczyta dane z telefonu i postępuj według instrukcji pojawiających się na ekranie. Jeżeli instalujesz (a tak jest przeważnie) starszy soft, pojawi się opcja "Zastąp aplikacje urządzenia starszymi wersjami...", przechodzimy dalej.
10. pojawi się okno z modułami, które chcemy zainstalować (pamiętajmy o zaznaczeniu standardowych aplikacji typu "ochrona haseł" itp., przypominam, ponieważ u mnie były one odznaczone), klikamy "dalej" aż do "zakończ" kiedy to zacznie się długi proces wgrywania OS. Klepsydra w Blackberry kręci się jeszcze długo po tym jak Desktop Manager skończy swoją pracę.
-
tred102 otrzymał za ten post 1 punkty reputacji od 1 użytkowników:
- skejter00.