
Oczywiście, zachwalaną funkcją była możliwość korzystania z Nokii w rękawiczkach. Bardziej interesujący jest jednak sposób, w jaki zostało to zareklamowane. Nokia stworzyła duży billboard, który wraz ze spadkiem temperatury odkrywał ukrytą informację — z początkowego tekstu kochaj się powstał wykonuj połączenia z założonymi rękawiczkami. Dodatkowo, pojawiła się dłoń opatulona w rękawiczkę trzymająca smartfon Nokii.
Billboard to nie wszystko — Finowie postanowili rozdawać rękawiczki dla zmarzniętych Londyńczyków za darmo oraz wystawili kilka Lumii do przetestowania. Taka kampania marketingowa to dla Nokii naprawdę świetny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy i uświadamianie klientów odnośnie zalet własnych smartfonów. Fiński producent już nie raz nas zaskakiwał swoimi sposobami na reklamę, a ten plasuje się jak dla mnie w ich ścisłej czołówce.
Źródło: dailymobile.pl