Ostatnio przydarzyła mi się dość ciekawa a zarazem nieco przykra sytuacja związana z Play'em. Blog niestety jeszcze nie funkcjonuje poprawnie więc podzielę się nią tutaj. Tak więc do rzeczy...
W zeszły piątek (8.10) wszystkie połączenia wychodzące zostały zablokowane z powodu przekroczenia terminu płatności faktury. Jak tylko się o tym dowiedziałem czym prędzej zapłaciłem cała należność (warto zauważyć, że posiadam 2 telefony przypisane do jednej fakturki). Już wtedy pogodziłem się z tym, że banki nie działają w weekend i pieniążki nie zostaną zaksięgowane, więc uzbroiłem się w cierpliwość. Nadszedł poniedziałek, tygodnia początek, miałem nadzieję, że pod wieczór będę już mógł dzwonić, niestety nic takiego się nie stało. Nie miałem siły użerać się z biurokracją i z pozytywnym nastawieniem położyłem się spać. Wtorek, telefon dalej nie działa. Jak tylko wróciłem po szkole do domu zadzwoniłem do BOK-u, pani poprosiła mnie o podesłanie potwierdzenia wpłaty, tak też zrobiłem. Około godziny 21 otrzymałem potwierdzenie otrzymania wpłaty i jeden z numerów został odblokowany. Drugi dalej nie działał (niestety ten drugi numer należał do mnie). Już nieco zdenerwowany niesprawiedliwością świata położyłem się spać. Kolejny piękny jesienny dzień - środa. Uznałem, że dam im jeszcze chwilę. Po południu, dalej nic, blokada. Co gorsza połączenia przychodzące też zostały zablokowane! Dzwonie do BOK'u, gdzie jestem poinformowany, że wszystko powinno działać ale, że Pani sprawdzi i oddzwoni. Na stronie Play znowu pojawił mi się alert o niezapłaconej fakturze więc przelałem ponad 250zł dodatkowo na ich konto żeby tylko telefon zaczął działać, a żebym ja miał po prostu nadpłatę.
Ponowna rozmowa z BOK'iem. Do 2-3 godzin wszystko powinno działać. Niestety nic sie nie zmieniło dalej nie mogę dzwonić. W czwartek dzień wolny, dużo czasu na użeranie się z Play'em. Na szczęście moje nerwy były jeszcze sprawne ale postanowiłem, że nie będe tylko potulnym barankiem proszącym o odblokowanie telefonu. Tym razem w czasie rozmowy wspomniałem o tym, że drugi numer działa i wystawię im fakturę za czas kiedy mój telefon nie działał. Pani zaczęła przepraszać i poinformowała mnie, że wyśle ponaglenie. Około 40 minut po tym telefonie wszystko zaczęło działać bez problemu i otrzymałem wiadomość, że mój numer nie został odblokowany przez przypadek i nigdy coś takiego na pewno się nie powtórzy.