zorganizować bardzo ciekawą promocję na której można było odebrać za free bilet do kina.
Z marketingowego punktu widzenia była to oferta Win-Win dla obu firm a dodatkowo a może
nawet przede wszystkim skorzystali na tym klienci multipleksów i Nokii.

Nokia postanowiła wykorzystać swoje modele smartfonów by rozdać za darmo wejściówki do kina. Wystarczyło mieć smartfon z technologią NFC (Nokia N9, Nokia Lumia 610 NFC, Nokia 808 PureView). Następnie trzeba było podejść do stoiska Nokii zaraz przy wejściu do Multikina i jak mówi reklama: „wystarczy podejść, dotknąć i odebrać bilet do kina” - proste i skuteczne by wypromować dodatkowo markę, zadowolić i zaskoczyć pozytywnie klientów, którzy wybrali markę Nokia.
Dodatkowo warto zwrócić uwagę na funkcję edukacyjną kampanii - przez takie rozwiązania, klient dowiaduje się o nowych technologiach, o sile swojego smartfona. Pewnie nie jedna osoba przeczytała coś więcej na temat NFC w internecie po takim darmowym seansie. Brawo Nokia Polska - plus dla Was!
Źródło: dailymobile.pl
[ Dodano: 10 lis 2012, o 11:40 ]
Heh, przebłyski dawnego Club Nokia?

