Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat



Ogłoszenie


Forum NokiaHacking.pl obchodzi swoje 15. urodziny! Image






Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 3 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


[E72] Nowy soft do Nokii E72 i przeglądanie stron WWW.

Post [E72] Nowy soft do Nokii E72 i przeglądanie stron WWW. 23 Sep 2020, o 23:24

Female - User  Posts/Topics1/1  Reputation point 0 
Offline  Profile 
Windows 10 Chrome
Szanowni Forumowicze,
To mój pierwszy wpis na tym forum, jestem totalnie zielony w temacie, wiec zwracam się do Was z prośbą o pomoc.
Mianowicie, kupiłem tel. Nokia e72 - z różnych względów potrzebuję telefonu bez androida i ios. Telefon, który mam (pochodzi ze Skandynawii) nie ma języka polskiego, dodatkowo w niektórych sytuacjach rozwija się menu w języku wikingów...
Chciałbym wgrać nowe oprogramowanie, przeryłem trochę tego forum, ale (co zrozumiałe) wszystkie wątki w tym temacie są sprzed lat, a podane w nich linki nie działają. Jak mi się już udało jakiś pobrać, to Chrome mi mówi, że go usuwa, a jak zmniejszam bezpieczeństwo chrome w ustawieniach i pobieram ten plik, to i tak go usuwa pisząc, że ma wirusa.
Czy mogę Was prosić o podesłanie działających linków do oprogramowania, dzięki któremu będę w stanie wgrać nowe oprogramowanie? I czy jest to dla laika prosta sprawa? Czy ew. da się gdzieś zwrócić, żeby ktoś mi to zrobił?

Jeszcze jedno pytanie, mam problem z łączeniem się z internetem przez ten telefon, ciągle wyskakują jakieś błędy, m. in. że nie można nawiązać bezpiecznego połączenia... Play od razu wysłał mi ustawienia internetu i mms, które zapisałem, ale i tak nie działa net, jak powinien - np. łączy mnie z google, po wpisaniu adresu i kliknięciu "Go to" (chyba tylko z tym adresem), mogę coś wyszukać, ale już kliknąć na wyszukaną stronę nie mogę...
Pomóżcie, proszę...

Pozdrawiam serdecznie, Janek.

Last post
Reply with quote 


Post [E72] Re: Nowy soft do nokii e72 24 Sep 2020, o 09:28

-