nemo333 wrote:A akurat zamykanie drzwi po ruszeniu i otwieranie po zgaszeniu silnika to bardzo dobra rzecz którą dość niedawno zaczęli wykorzystywać producenci
hmm w Lagunie II jest taka opcja w Uch tylko fabrycznie nieaktywna chyba drzwi się ryglują po przekroczeniu 15km/h tak samo jak możliwość otwierania z centralnego tylko drzwi kierowcy.
Nokia N8-00 Dark Grey | Nokia AD-54 + Sony Ericsson HPM-70 | Nokia CA-75U | Nokia CA-156 | Nokia CA-157 | Nokia MD-8
wiekszosc aut ma tak zestopniowane przelozenia zeby na piatce dalo sie jakos wyprzedzac bez redukowania. u mnie np. Przy 3tys mam 110km/h a przy ok. 6tys jakies 205km/h
[ Dodano: 25 sie 2014, o 16:01 ] a druga strona medalu to ch***we wygłuszenie miedzy np. Moja laguna a paskiem b5fl brata jest lekka przepasc
Nokia N8-00 Dark Grey | Nokia AD-54 + Sony Ericsson HPM-70 | Nokia CA-75U | Nokia CA-156 | Nokia CA-157 | Nokia MD-8
a co ci da wygłuszenie maski? Daje tyle ze jest cieplej w komorze i w zimie nie robia sie fikusne wzorki na masce. A moglo byc w dieslach bo klekoty lubia miec cieplo. To co wpływa na glosnosc w srodku to wygluszenie sciany grodziowej drzwi podłogi dachu.
[ Dodano: 25 sie 2014, o 16:28 ] najlepiej to sprawdzisz jak wlaczysz glosno muzyke i wysiadziesz z auta. Jak masz gola blache na drzwiach to nie bedzie duzej roznicy w srodku i na zewnatrz
Nokia N8-00 Dark Grey | Nokia AD-54 + Sony Ericsson HPM-70 | Nokia CA-75U | Nokia CA-156 | Nokia CA-157 | Nokia MD-8