by ZiomalMarcin » 16 Oct 2013, o 18:24
W końcu zebrałem się i zaryzykowałem wymianę żarówki w podświetleniu licznika, denerwowało mnie to niesamowicie.
80-tki mają bardzo delikatną elektronikę, jeżeli chodzi o zegary, można wymienić żarówkę i nagle krokowiec w liczniku przestaje działać.
Dodatkowo załatałem jeszcze mały wyciek przy instalacji do spryskiwaczy i stwierdzam, że cewki nie są w 100% odporne na wodę (tak przypadkowo zalałem szukając przyczyny wycieku).
Po spryskiwaczach odpaliłem silnik dopiero za 10 razem na ostatku akumulatora.
Do zrobienia zostały jeszcze:
- wymiana filtra kabinowego
- wymiana nagrzewnicy
- klimatyzacja (sprawdzenie szczelności i ponowne napełnienie, gdzieś sp***rza czynnik)
- recyrkulacja powietrza (silnik od klapki zamykającej dostęp powietrza z zewnątrz lekko zgłupiał i działa tylko w jedną stronę)