[C5-00] Phoenix nie widzi telefonu, telefon stoi na "włączenie nie powiodło się"

Wbudowane oprogramowanie, problemy z softem, flashowanie.

[C5-00] Phoenix nie widzi telefonu, telefon stoi na "włączenie nie powiodło się"

Postby Bossa » 28 Dec 2019, o 21:04

Dostałem Nokię C5-00. Nie wiadomo co jej się stało, pochodzenie nieznane. Telefon reaguje na klawisze, włącza się, ładuje, lecz po starcie pokazuje "Włączenie telefonu nie powiodło się, skontaktuj się ze sprzedawcą".

RM-645
Product Code: 059B715
Pochodzenie telefonu: brand Orange Polska
Simlock: brak

Nie wiem czy ktoś uwalił certyfikaty próbując zaniżyć soft, raczej nie, telefon pochodzi od kogoś kto na tym się nie znał więc na bank do kompa nie podpinał. Phoenix w najnowszej wersji (pod Win 8.1 x64 Pro) telefonu nie widzi.
Nie wiem co z tym zrobić, próbuję te cegłę jakoś ożywić.

Co to znaczy Flashować w trybie DEAD USB??
Jak to pod Phoenixem ruszyć?
Nie mam boxa, tylko kabel USB
Bossa Male
User
 
Offline
 
Telefon: Nokia C5-00
Operator: Orange

Joined: 28 Dec 2019
Online: 9m 37s
Posts: 1Topics: 1
Reputation point: 0
    Ubuntu Firefox


Advertisement

[C5-00] Re: Phoenix nie widzi telefonu, telefon stoi na "włączenie nie powiodło się"

Postby nemo333 » 29 Dec 2019, o 18:42

Dlaczego sądzisz że to usterka firmware skoro poprzedni właściciel nie byłby w stanie doprowadzić ją do uszkodzenia firmware?
W C5 takie objawy to padnięcie płyty, flashowanie zapewne nic Ci nie da. Prędzej zabawa hotairem, ale to też nie da gwarancji na naprawę.
Image
nemo333 Male
fb.com/nemowaKK
Sponsor

User avatar
 
Offline
 
Telefon: Oppo Reno 6 Pro, oraz 400 innych w kolekcji
Soft: Android 13
Operator: Orange

Joined: 26 Jun 2009
Online: 450d 14h 1m 22s
Posts: 9190Topics: 98
Reputation point: 6525
    Windows 10 Chrome



Return to [S60] Firmware

 


  • Related topics
    Replies
    Views
    Last post

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron