"H. jest twoim nowym przyjacielem. Nie bój się H. Nie bój się konsekwencji" - tak komórkowa sieć Plus zapowiada wprowadzenie na rynek nowej oferty. Premiera już w przyszłym tygodniu.
PlusH
Od piątku w reklamach, na Facebooku oraz na stronie internetowej pojawia się logo komórkowej sieci Plus, zamalowane sprayem w kształt litery "H". Niektóre media ogłosiły, że zmiana logo to rzekomy atak hakerski. Okazuje się jednak, że to kampania teaserowa nowej oferty w Plusie.
PlusH
Na poniedziałek (8 września 2014 roku) sieć Plus zaplanowała konferencję prasową, na której ma zaprezentować szczegóły nowej oferty. "Przyjdź i sprawdź co można robić bez konsekwencji" - czytamy w zaproszeniu dla dziennikarzy. Na Facebooku ruszył już profil nowej oferty "bez konsekwencji".
Na chwilę obecną nie wiadomo jakiego segmentu będzie dotyczyła nowa oferta Plusa. Wiele wskazuje na to, że operator wprowadzi nową ofertę w segmencie pre-paid ("na kartę"). Po akcji reklamowej można podejrzewać, że będzie to oferta stworzona z myślą o młodych, aktywnych użytkownikach telefonów komórkowych.
info ze stronki media2.pl