Popsuty laptop marki Lenovo.

Dyskusje o sprzęcie komputerowym, problemy, doradzanie.

Post by solange » 23 Jun 2016, o 17:40

Hej, pomocyyy ^_^
Kupiłam ostatnio nowego laptopa marki Lenovo. Dałam ponad 5 koła. Co tu dużo mówić... wytrzymał 2 tygodnie. Problem jest z włączaniem i wyłączaniem. Żeby włączyć muszę klikać przycisk 10-20 razy, aż załapie. Wyłącza się, gdy odpalam internert. Sklep nie chce przyjąć reklamacji, a boję się oddać go do naprawy, żeby jeszcze bardziej go nie zepsuli. Może ich pozwę za brak możliwości reklamacji z firmą codex
Code: Select all
Please Login or Register, to see this Content
Macie jakieś inne pomysly?
Last edited by solange on 26 Jun 2016, o 17:43, edited 1 time in total.
solange Female
User
 
Offline
 
Telefon: dddddddddddd
Operator: T-Mobile
Age: 32
Location: Wrocław

Joined: 1 Jun 2016
Online: 3m 44s
Posts: 1Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows 7 Chrome

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online
 
Telefon: Nokia 3110c
Soft: v. 05.50
Operator: -----

Joined: 30 mar 2009
Online:
Posts:   •  Topics: 
    Ubuntu  Firefox

Post by Navia » 23 Jun 2016, o 17:46

solange wrote:Sklep nie chce przyjąć reklamacji
Dlaczego ? Skoro nowy to z gwarancją został kupiony. Sklep nie powinien robić problemów. No chyba że sklep nazywa się lombard .

Kiedyś w lombardzie kupiłem magnetowid VHS i był zupełnie nowy z podbitą kartą gwarancyjną ale nie było paragonu. Poszedłem do sklepu w którym był zakupiony i bez problemu dostałem duplikat w razie gdybym potrzebował skorzystać z gwarancji. Sprzęt działa do dziś tylko kto teraz z tego korzysta.
Navia
 
Offline
 

Post by puszekkk » 16 Jul 2016, o 15:35

Po pierwsze jedyne porządne laptopy od Lenovo to ThinkPady. Po drugie, sklep ma obowiązek przyjąć sprzęt i odesłać go do serwisu. Jeżeli nie, pisz do miejskiego rzecznika praw konsummenckich (czy jak to tam sie zwie).
puszekkk Male
Newsman

User avatar
 
Offline
 
Telefon: P10 Lite
Operator: T-Mobile
Age: 22

Joined: 22 Feb 2014
Online: 10d 23h 43m 46s
Posts: 370Topics: 76
Reputation point: 162
    Windows Phone Opera

Post by maleods » 4 Mar 2022, o 01:29

Producent ma obowiązek sprawdzić i odebrać sprzęt. Zdecydowanie powinieneś próbować.

[ Komentarz dodany przez: Wunder Wungiel: 4 marca 2022, o 07:53 ]
Staraj się nie odświeżać niepotrzebnie starych tematów
maleods Male
User
 
Offline
 
Telefon: 46223665
Operator: DobryTel
Age: 53
Location: Warszawa

Joined: 27 Feb 2022
Online: 9m 58s
Posts: 2Topics: 0
Reputation point: 0
    Windows 10 Chrome


Return to Hardware

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests