Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat





Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 7 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


[Uwaga] Porady w działach hardware a wiedza i umiejętności.

Post [Uwaga] Porady w działach hardware a wiedza i umiejętności. 24 Aug 2009, o 16:13

Male - Administrator  Posts/Topics12082/1215  Reputation point 17485 
Offline  Profile  WWW   
Windows XP Firefox
Witam!

Dostałem sygnał od jednego eksperta od hardware JimmyBlacka, że poziom wypowiedzi w tychże działach jest dość niski. Duża liczba osób piszących tam, nie miała kontaktu z danymi usterkami i snuje przypuszczenia, które często mogą pogorszyć stan danego urządzenia. Ja np. nie znam się kompletnie na HW, dlatego po prostu tam nie piszę.

Chciałbym więc uczulić wszystkich, że zanim napiszecie jakiś post z metodą naprawy, przemyślcie to 2x, bo czasem można komuś bardziej zaszkodzić, niźli pomóc.


Pozdrawiam,
pawelooss

[ Dodano: 2009-08-25, 15:12 ]
Myślę, że znawców HW wypadałoby nagrodzić rangą Helpera. Co o tym myślicie?

Last post
Reply with quote 


Post [Uwaga] Re: Porady w działach hardware a wiedza i umiejętności. 25 Aug 2009, o 15:39

Male - Sponsor  Posts/Topics2168/282  Reputation point 4745 
Offline  Profile 
Windows XP Firefox
popieram :D
Reply with quote 


Post [Uwaga] Re: Porady w działach hardware a wiedza i umiejętności. 25 Aug 2009, o 19:10

Male - Junior Admin  Posts/Topics4621/121  Reputation point 6384 
Offline  Profile  WWW   
Windows 7 Firefox
Również ;]
Reply with quote 


Post [Uwaga] Re: Porady w działach hardware a wiedza i umiejętności. 25 Aug 2009, o 19:27

Male - Administrator  Posts/Topics12082/1215  Reputation point 17485 
Offline  Profile  WWW   
Windows Vista Firefox
A więc drogi ludu, stało się. ;)
Reply with quote 


Post [Uwaga] Re: Porady w działach hardware a wiedza i umiejętności. 25 Aug 2009, o 20:32

Male - HydePark Mod  Posts/Topics3755/345  Reputation point 4123 
Offline  Profile   
Windows XP Firefox