[Aplikacje] Program do nagrywania Video z użyciem zewnętrzego mikrofonu

Napisz tutaj, jeśli tylko czegoś szukasz lub masz inną prośbę!
Forum rules
Jeżeli poszukujesz jakiejś rzeczy:
Załóż nowy temat, z listy rozwijalnej wybierz kategorię poszukiwanej rzeczy, w tytule tematu napisz jej dokładną nazwę, a w treści tematu opisz jej szczegóły.

Jeżeli realizujesz prośbę o daną rzecz:
Nie zamieszczaj linku do znalezionego pliku bezpośrednio w temacie z prośbą, tylko wrzuć go najpierw do osobnego tematu w odpowiednim dziale Downloadu.

Post by stork » 14 Jun 2012, o 00:54

Witam. Posiadam zhakowaną Nokie 6700 Slide. Jestem muzykiem grającym na gitarze akustycznej i ostatnio wpadłem na pomysł, że mógłbym wykorzystać mój telefon do rejestracji nagrań w ciekawych plenerowych miejscach. W tym celu (jako że jestem elektronikiem) wykonałem przejściówkę ze złącza CANNON stosowanego w większości mikrofonów studyjnych i estradowych na micro jack jaki używany jest w mojej Nokii. Testowałem patent na różnych mikrofonach od zasilanych wewnętrzną baterią pojemnościówek np. Shure SM94 do dynamicznych SM57 czy SM58. Wszystko działa idealnie, ale jest jeden problem. Mianowicie telefon nagrywa dźwięk poprzez mikrofony zewnętrzne wyłącznie w trybie dyktafonu. Jeśli chodzi o tryb kamery to we wgranym fabrycznie sofcie nie mam możliwości ustawienia rejestracji dźwięku poprzez mikrofon zewnętrzny (gdy mikrofon zewnętrzny jest podłączony telefon w trybie kamery nagrywa i tak z wbudowanego mikrofonu). Może ktoś z Was zna software Video, który umożliwiałby nagrywanie dźwięku za pomocą podłączonego zewnętrznego mikrofonu. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Piotr.
stork Male
User
 
Offline
 
Telefon: NOKIA 6700S
Soft: Symbian 062.001
Operator: T-Mobile
Age: 40
Location: Polska

Joined: 13 Jun 2012
Online: 1h 48m 8s
Posts: 1Topics: 1
Reputation point: 0
    Windows XP Firefox

Post by adam111 » 27 kwi 2009, o 00:00

BoTs RoX! :D
adam111 Mężczyzna
Oddajcie mi cześć!
50%

Avatar użytkownika
 
Online