by Wodnik Szuwarek » 29 Dec 2010, o 15:57
Tak, zgadza się, gwarancja jest ważna. Zapomniałem że Polska jest w UE, bo to do nas jednak nie pasuje kompletnie. Mój błąd
Nokia gwarantuje, iż w okresie gwarancji Nokia bądź firma serwisowa działająca z upoważnienia Nokia, w stosownym czasie bezpłatnie usunie wady materiałowe, konstrukcyjne i wykonawcze, w drodze naprawy lub, jeżeli według własnego uznania Nokia stwierdzi taką konieczność, wymiany Produktu, zgodnie z warunkami niniejszej Ograniczonej Gwarancji (o ile przepisy prawa nie stanowią inaczej). Niniejsza Ograniczona Gwarancja jest ważna i wykonalna jedynie w kraju, w którym Produkt został zakupiony, z zastrzeżeniem, że był on przez Nokia przeznaczony do sprzedaży w tym kraju. Jeśli jednak Produkt został zakupiony w państwie członkowskim Unii Europejskiej, Islandii, Norwegii, Szwajcarii lub Turcji Produkt był przez Nokia pierwotnie przeznaczony do sprzedaży w jednym z tych krajów, niniejsza Ograniczona Gwarancja jest ważna i wykonalna we wszystkich wyżej wymienionych krajach. Niektóre ograniczenia obsługi gwarancyjnej wynikać mogą z elementów Produktu charakterystycznych dla danego kraju.