Page 119 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 26 Oct 2014, o 10:41
by Krzysiek_PL
dobrze że focus stal w garażu i nie jest suvem xd

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 26 Oct 2014, o 13:21
by davvid
Krzysiek_PL wrote:sąsiadowi za***ali przez noc katalizator z nissana qashqaia
do odbioru za tydzień na giełdzie w Gliwicach ;)

[ Dodano: 26 paź 2014, o 12:21 ]
albo nawet dzisiaj

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 26 Oct 2014, o 17:57
by Krzysiek_PL
davvid wrote:
Krzysiek_PL wrote:sąsiadowi za***ali przez noc katalizator z nissana qashqaia
do odbioru za tydzień na giełdzie w Gliwicach ;)

[ Dodano: 26 paź 2014, o 12:21 ]
albo nawet dzisiaj

Albo juz dawno sprzedany :hihi:

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 26 Oct 2014, o 22:10
by michal939
ZiomalMarcin wrote:Siada mi termostat... Trasa 35 km, cały czas 70 stopni przy wyłączonym ogrzewaniu.

Mam to samo w polonezie nagrzewa sie szybko do tych 70-80 stopni,i ani drgnie wyżej,a w środku lodownia xD dopiero w korku gdy podbije sie do 90 ogrzewanie grzeje jak nalezy.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 26 Oct 2014, o 22:52
by _NeedSpeed_
A mi dla odmiany dość długo nagrzewa się do temp roboczej. Po jakichś 6-7km dopiero osiąga środek skali a termostat mam nowy założony. Trochę sytuację ratują podgrzewane foteliki :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 26 Oct 2014, o 23:40
by Krzysiek_PL
a u mnie prawie od strzała łapie grzeje odpalam, wyjeżdżam z garażu idę zamknąć, wyjeżdżam z placu i już powoli się cieplutko a aucie :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Oct 2014, o 00:12
by ZiomalMarcin
Dieselowi sie cieplo robi dluzej, bo on ma lepsza wydajnosc energetyczna. Najszybciej grzeja sie zagazowane.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Oct 2014, o 01:08
by nemo333
Wsadzić dyktę na chłodnicę albo jak ktoś ma fabrycznie to zamknąć zasłonkę :P
Nie zaszkodzi a często lekko przyśpieszy nagrzewanie się silnika ;)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Oct 2014, o 01:37
by ZiomalMarcin
du**. Masz dwa obiegi w silniku ktorymi steruje termostat. Maly jest z pominieciem chlodnicy. Zas gdy temperatura przekroczy zadana dla termostatu wartosc, ten otwiera sie i masz wtedy aktywny duzy obieg w ktory jest wlaczona chlodnica i ma on na celu schlodzenie cieczy do wartosci nizszej jak zadanej na termostacie zeby ten sie zamknal i odlaczyl chlodnice z obiegu. Zakrywanie kartonem chlodnicy pogorsza chlodzenie a zbyt duze przysloniecie moze spowodowac przegrzanie cieczy i rozpieprzenie uszczelki pod glowica.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Oct 2014, o 01:53
by nemo333
Powiedz to cebulakom którzy co zimę zakładają dyktę na chłodnicę :DD

Coś to jednak musi dawać skoro w BMW masz fabrycznie zasłonkę w nerkach na masce :P

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Oct 2014, o 02:38
by ZiomalMarcin
Bolidy Mlodziezy Wiejskiej mnie w ogole nie interesuja co maja :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 27 Oct 2014, o 22:13
by michal939
Ja w zime utrzymuje poziom płynu na minimum,stąd szybsze nagrzewanie silnika :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 28 Oct 2014, o 18:58
by nemo333
http://www.gieldaklasykow.pl/steinwinte ... n-peckowo/

Kufa, zabójcza maszyna, ciekawe czy dałoby radę wyprzedzić chociaż rowerzystę z tą mocą xD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 28 Oct 2014, o 19:06
by ZiomalMarcin
15 KM :D Tyle ma nasz napęd do paralotni. :E

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 28 Oct 2014, o 19:16
by _NeedSpeed_
Piękne to musi być. Dzwięk dwusuwa w maluchu.