Page 243 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 10 Jan 2016, o 06:23
by Krzysiek_PL
Davvid 150km w stilo miał chyba diesel

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 10 Jan 2016, o 06:37
by davvid
dokładnie tak :) były jeszcze słabsze dizle do wyboru - najpopularniejszy ten z 115KM

najmocniejsza benzyna miała 170KM ale ładowali je tylko go HaGieTek ;)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 10 Jan 2016, o 14:25
by notonlypierogi
Dawid, ten Virtual tuning to Ci chodzi o strony typu 3DTunning.com? Jak tak to kiedyś coś tam robiłem, ale du** nie urywa, chociaż pobawić się można

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 18:16
by _NeedSpeed_
Ale debil projektował elektrykę we Fiatach. Żeby nie zrobić dodatkowej pozycji w stacyjce na zasilanie akcesoriów.. I tak jak chcę słuchać radia na postoju muszę odpalać zapłon. No bo pod stały +12v radia nie mogę podpiąć bo trochę dużo prądu pobiera w st-by :(

[ Dodano: 13 sty 2016, o 17:16 ]
ale już mam patent i na to :E przerobię stacyjkę

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 18:23
by Krzysiek_PL
_NeedSpeed_ wrote: tak jak chcę słuchać radia na postoju muszę odpalać zapłon

Co XD
Moje cc to ma
se słucham radia i ono wgl nie jest połaczone z zapłonem XD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 19:08
by ZiomalMarcin
_NeedSpeed_ wrote:Ale debil projektował elektrykę we Fiatach. Żeby nie zrobić dodatkowej pozycji w stacyjce na zasilanie akcesoriów.. I tak jak chcę słuchać radia na postoju muszę odpalać zapłon. No bo pod stały +12v radia nie mogę podpiąć bo trochę dużo prądu pobiera w st-by

[ Dodano: 13 sty 2016, o 17:16 ]
ale już mam patent i na to przerobię stacyjkę


Ja w Adzie tego wcale nie mam. :E Zrobiłem sobie na postojówki, wykorzystując instalację oryginalnego radia. :D

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 19:19
by _NeedSpeed_
Krzysiek_PL wrote:Co XD
Moje cc to ma
se słucham radia i ono wgl nie jest połaczone z zapłonem XD


Też tak miałem że pod stałe zasilanie podłączone, lecz po 3-4 dniach radio rozładowywało akumulator. I dlatego chwilowo musiałem podłączyć jak fabrycznie było pod stacyjkę.

[ Dodano: 13 sty 2016, o 18:19 ]
co nie zmienia faktu że po***ane to. W Lagunie jest to rozwiązane tak, że jest pozycja 0/zasilanie akcesoriów czyli radio itp./zapłon/rozruch. Z resztą większość aut ma tak to rozwiązane.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 19:22
by Krzysiek_PL
Fiat zawsze coś musiał sp***dolic, nie wiem czy radio coś mi zabiera prądu bo na noc wyciągam (uroki mieszkania na blokowisku) xD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 20:12
by bombel201
Radio więcej wartę od cc xD

[ Komentarz dodany przez: pawelooss: 13 stycznia 2016, o 19:21 ]
To samo pisałem. :E

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 23:23
by Krzysiek_PL
Nie, nie jest więcej warte. Ale nie uśmiecha mi się potem kupować nowego radia i wkładki do zamka :/

[ Dodano: 13 sty 2016, o 22:23 ]
LoL wpisując w Google grafika cinquecento youngtimer na pierwszym foto jest moje cc xD
Image

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 13 Jan 2016, o 23:46
by davvid
serio chce Ci się codziennie wyciągać całe radio? :O

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Jan 2016, o 02:42
by Krzysiek_PL
Tylko przedni panel

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Jan 2016, o 13:07
by davvid
aaa, no to przecież normalne. Ja nawet zdejmowałem jak auto do garażu wstawiałem :D

[ Dodano: 14 sty 2016, o 12:07 ]
musze pomalować koła bo mam jedną felge przytartą. Ale na jaki kolor?

Image


myślałem coś o brązie, żeby pasowało do skóry, i wyglądało mniej więcej tak :D :

Image


ale na tym modelu felg chyba nie będzie wyglądało jakoś zbyt dobrze ^^,

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Jan 2016, o 14:13
by _NeedSpeed_
Nie no ku*** bez przesady ziomuś. Grafit, jaśniejszy trochę albo ciemniejszy ;) I jeszcze srebrne zaciski hamulców.

I powiem Ci że za***iście to twoje wozidło wygląda :thumbup:

[ Dodano: 14 sty 2016, o 13:13 ]
Dziś jeszcze zdążyłem zrobić taki mały modzik funkcjonalny czyli zasilanie świateł mijania oparte na przekaźnikach. W Bravo i wielu wielu innych autach obwód świateł nie posiada przekaźników, a zasilanie żarówek idzie bezpośrednio przez przełącznik świateł. I takim oto sposobem przez maleńkie styki przełącznika za***rdala prąd blisko 10A, licząc dwie żarówki po 55W daje 110W i to przepuszczane jest przez przełącznik. Zmierzyłem u siebie napięcie bezpośrednio na żarówce i wyniosło 12.4V na uruchomionym silniku. Po wrzuceniu przekaźników jest prawie napięcie akumulatora, u mnie ładowanie wynosi 14V, na lampach jest 13.8~13.9V. Czyli spadek napięcia na fabrycznej instalacji był w ch** duży. Czekam na noc, jak to będzie teraz świecić :)

hehe sorki za ten kurz :E

Image

Obczajcie jaki przekrój mają te kabelki (szary i czarny) które były fabrycznie XD Teraz sterują cewką przekaźnika. Podciągnąłem do lamp nową masę i +12V od akumulatora.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 14 Jan 2016, o 14:38
by ZiomalMarcin
_NeedSpeed_ wrote:ziś jeszcze zdążyłem zrobić taki mały modzik funkcjonalny czyli zasilanie świateł mijania oparte na przekaźnikach. W Bravo i wielu wielu innych autach obwód świateł nie posiada przekaźników, a zasilanie żarówek idzie bezpośrednio przez przełącznik świateł. I takim oto sposobem przez maleńkie styki przełącznika za***rdala prąd blisko 10A, licząc dwie żarówki po 55W daje 110W i to przepuszczane jest przez przełącznik. Zmierzyłem u siebie napięcie bezpośrednio na żarówce i wyniosło 12.4V na uruchomionym silniku. Po wrzuceniu przekaźników jest prawie napięcie akumulatora, u mnie ładowanie wynosi 14V, na lampach jest 13.8~13.9V. Czyli spadek napięcia na fabrycznej instalacji był w ch** duży. Czekam na noc, jak to będzie teraz świecić


Jak w Polonezie xD