Page 63 of 262

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 20 Feb 2014, o 22:28
by ZiomalMarcin
_NeedSpeed_ wrote:Plak do kokpitu to samo zło.

To prawda, do kokpitu wolę użyć płynu do szyb na alkoholu, lepszy efekt czyszczący. :) Ale na plastiki zewnętrzne jest bajeczka.

_NeedSpeed_ wrote:Ziomal na lato to szukaj ale fabrycznych alufelg. Super by to dopełniało przy tak zadbanym nadwoziu.

No dopełniało by, ale po pierwsze to kosztuje. :P Po drugie jak jadę na latanie to pole czy nie pole jadę. Alusy szybko bym wykończył na takich drogach. Zaś po trzecie, ojciec się pośpieszył i bez konsultacji ze mną skołował drugi komplet stalówek do zimowych butków. :P Na chwilę obecną mam oryginalne kołpaki, które jeszcze są w miarę. :)

Tak wiem pasowały by :D
http://tablica.pl/oferta/oryginalne-alu ... 11Xdn.html

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 20 Feb 2014, o 23:59
by ramzes234

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Feb 2014, o 00:28
by davvid
hue, przecież alusy (porządne, a nie chinczyki z norauto) są twardsze niz stalowki.
tylko koszt naprawy w razie 'w' takiego aluska może zaboleć. Ale wtedy rekompensujesz to sobie oglądając swój skarb w ślicznych butkach.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Feb 2014, o 07:34
by _NeedSpeed_
Prostowaliśmy jedną alufelgę bo miała trochę po promieniu bicia, koszt chyba 90 czy 100zł nie pamiętam już. Ale żeby dobrą alufelgę ugiąć to musisz mocno przykurwić w głęboką dziurę.

www.allegro.pl/felgi-aluminiowe-audi-80 ... 30227.html o tee Marcin ;D No ale jak masz już komplet na zimę i lato :(

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Feb 2014, o 10:45
by davvid
_NeedSpeed_ wrote: Ale żeby dobrą alufelgę ugiąć to musisz mocno przykurwić w głęboką dziurę.

ja bym dodał ze w ch** mocno :D a jak masz wysoki profil to podciągnąłbym to pod niemożliwe.
sam pare razy wpadalem w kratery myśląc ze juz po kole, wychodze a tu nic. Troche to dziwne na profilu 45 xD
porysowalem tylko troche felgi na parkowaniu przy krawężnikach, ale to wina trapezowo naciagnietej opony, ktorej rant nie chronił felgi :D
tak czy inaczej 'nie chinczyka' polecam kazdemu.

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 21 Feb 2014, o 20:32
by _NeedSpeed_
Kuchwa, przed zimą troszkę oczyściłem i omaziałem stal ale nic to nie dało bo znowu powychodziła rdza na tych otworkach xD Piaskarka jest to trzeba to będzie przez lato porządnie wyczyścić i jeszcze raz..

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 23 Feb 2014, o 22:09
by ZiomalMarcin
Pomarzyć zawsze można... ;)


Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 08:45
by _NeedSpeed_
chłopie co byś ty robił z tym stadem szalonych 315 koniów mechanicznych xD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 11:01
by ZiomalMarcin
_NeedSpeed_ wrote:chłopie co byś ty robił z tym stadem szalonych 315 koniów mechanicznych

Ta z filmu ma 515 :E W sumie jest kilka miejsc w moich okolicach gdzie można docisnąć gazem :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 13:02
by bombel201
łał docisnąć gazu :D i to raz w miesiącu bo nie będzie kasy, żeby zalać go bo spalanie na poziomie czołgu :E

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 13:46
by davvid
Image

[ Dodano: 24 lut 2014, o 12:46 ]
bombel201, a o el pi dżi słyszał? xP

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 13:58
by ZiomalMarcin
bombel201 wrote:i to raz w miesiącu bo nie będzie kasy, żeby zalać go bo spalanie na poziomie czołgu


Pierwsze co zagazowanie :E Choć 5-garowe motory mają mechaniczny wtrysk paliwa, więc mogłyby być niezłe jaja. Jeden strzał gazu i przepływomierz do remontu :D

No ale ch** tam, mam prawie to samo. 0,2 litra mniej pojemności i brak turbo xD

Dobra tymczasem biorę się za wnętrze. Wywalamy fotele i jedziemy z tematem. :)

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 14:05
by bombel201
davvid wrote:bombel201, a o el pi dżi słyszał? xP

Wez mnie ku*** nie rozsmieszaj jak Ci ludzie ktorych stac na fury za 100 tys, a przerabiaja na gaz bo taniej xD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 14:08
by _NeedSpeed_
ZiomalMarcin, We wtrysku mechanicznym nie ma przepływomierza takiego jak w EFI, tam dawka jest odmierzana na podstawie wychyłu klapki która określa przepływ powietrza ;) Ale mniejsza już o to, cały układ smarowany jest benzynką i jak ją odetniesz to sp***dolisz cały układ wtrysku. Ale RS2 przecież ma elektroniczny wtrysk, więc w czym problem xD

Re: O wszystkim i o niczym.

PostPosted: 24 Feb 2014, o 15:08
by ramzes234


Takie rzeczy tylko tylko w Polsce.