Tutaj się zgodzę, takie rzeczy powinny być zawarte w instrukcji obsługi od operatora (pamiętam, że taką od 5200 dostałem). W sprawie internetu usługodawca też powinien poinformować o "uciekającej" kasy z konta, czego często nie robi (przykład był już taki jeden z Orange i problemy ze "Strefą G", o której nikt nie wie, a pożera kasę z konta...). Operator też powinien w brandowanym firmware (bo chyba po coś ono jest oprócz wciskania na siłę ich tapety i ekranu startowego?) blokować możliwe aktualizacje na Androidzie, a w specjalnej instrukcji (co już wspominałem) powiadamiać, że warto kontrolować telefon i jego zużycie odzwierciedlające się na stan konta.
Wiadomo nie ma co obwiniać też na siłę jedynie sieć, bo głupota ludzka nie zna granic. Jednak jeśli
dm1991 pracujesz w takiej firmie to Twoje podejście do klienta jest średnie. Bo ktoś ma prawo być zły, że nie ma pieniędzy na koncie. Oczywiście w granicach przyzwoitości. Więc jeśli udzielasz informacji rzeczowych (reklamacja) to wydaję mi się, że jest to w porządku, ale jak mówisz, że z własnej głupoty stracili fundusze to coś chyba jest źle.
![:P :P](http://nokiahacking.pl/images/smilies/tongue3.gif)
Ja to tak widzę, ze swojej strony.
[ Dodano: 1 sty 2012, o 13:14 ]BTW: gdzie pracujesz?
![;> ;>](http://nokiahacking.pl/images/smilies/chytry.gif)