Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat





Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 1 post ]
Print view
Write comments Post new topic


Wymówka serwisu?

Post Wymówka serwisu? 24 Jun 2009, o 23:34

Male - Administrator  Posts/Topics12084/1215  Reputation point 17491 
Offline  Profile  WWW   
Windows Vista Firefox
Zalany telefon komórkowy mimo, że urządzenie nigdy nie miało styczności z wodą? Okazuje się, że jest to coraz częstsza wymówka punktów naprawy, które bronią się przed darmową naprawą uszkodzonych telefonów.

Image

Jak alarmuje Dziennik Polski, naprawa zepsutego telefonu w ramach gwarancji coraz częściej graniczy z cudem. Sklepy oraz autoryzowane serwisy coraz częściej odmawiają bezpłatnej naprawy tłumacząc się, że telefon został uszkodzony wskutek zalania.

Problem w tym, że jest to stała wymówka nawet w stosunku do telefonów, które nigdy nie miał styczności z wodą. Jeden z czytelników poskarżył się, że redakcji, że odmówiono mu naprawy nowego telefonu, w którym przestał działać dzwonek. Serwis długo zwlekał z usunięciem usterki, w ostateczni uznał, że telefon został zalany i nie należy się darmowa naprawa.

Przedstawiciele małopolskiej Inspekcji Handlowej w rozmowie z Dziennikiem Polskim przyznają, że rośnie liczba zgłoszeń od poszkodowanych konsumentów, którzy skarżą się na autoryzowane serwisy naprawy - nagminnie stosują wymówkę zalania wodą przed darmową naprawą.
Reply with quote 

Write comments  Post new topic

Page 1 of 1 [ 1 post ]
Previous topic | Next topic

Search for

Jump to
 


Users browsing this forum: No registered users and 3 guests





cron