by wasiesto » 1 Feb 2011, o 02:39
born2die wrote:Troche żeś w niego władował ale czy nie jest za cieżki? Bo ładujesz w niego pro sprzęt a masa i tak go spowalnia
co byś chciał w nim odchudzać??, większość elementów które podmieniam jest już wykonane z lżejszych materiałów, pozatym co ma go spowalniać, seryjna masa to ok 1100kg, przy mocy jaką teraz ma ok 165hp i 200nm nie ma tragedii, nie będę rezygnował z klimy lub tylnych siedzeń dla 20kg których nie zauważę a unieprzyjemni mi życia. wolę mieć pełny stuff i trochę więcej mocy. poza tym z czasem wpakuję mu turbinkę, dmuchę ok 7psi i na pewno go żadna masa nie będzie już tak "spowolniała".
born2die wrote:Napewno A6 c4 2,5TDI 140 km ma popowtryskiwacze czyli układ który jest droższy i cięższy w utrzymani
jak coś to POMPOWTRYSKIWACZE, większych bzdur nie słyszałem jeszcze, pompowtryskiwacze w cygarze, w dodatku w silniku AEL... brawo tam jest tylko pompa ciśnieniowa przy silniku, nazywana "wtryskowa" pozatym ten silnik jeździ praktycznie na wszystkim bez problemów: rzepak. opał, ropa, itd. ale od czasu do czasu warto wlać mu jakieś premium na odmulenie;)
born2die wrote:zaznaczę, że jeden popowtryskiwacz kosztuje nowy 2,500tyś wiec
2,500tys to będzie jakieś, 2,5mln:D drogie masz źródła, pompowtryski idą w nowszych silnikach, np 1,9tdi 130hp lub 2.0tdi 140hp i kosztują ok 500pln za sztukę - nowy boscha.