![]() |
Register | Login |
Site Rules
• FAQ
• Search • Contact
Portal • Blog • Wiki • Chat |
Ogłoszenie |
---|
Board index » Hyde Park » Lifestyle » Motoryzacja |
Previous topic | Next topic Page 8 of 9 [ 122 posts ] Go to page Previous 1 ... 5, 6, 7, 8, 9 Next |
Print view |
Write comments | Post new topic |
Dyskusje o samochodach. |
---|
![]() |
30 Jan 2011, o 21:54 |
piotrekmichalski ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
P.S. do tego jak mnie Przemek zrypał - takie jest moje zdanie. Trabant to nie pasja, helmut to złom, i to jest moja opinia na ten temat. Nie, nie posiadam auta własnego choć w każdej chwili mam do dyspozycji Nissana Almerę Tino '03. Prawie jak moja, bo stoi nieużywana u chrzestnego w firmie. Nie, rodzice mnie nie utrzymują, chyba że można tak nazwać to że raz na jakiś czas dostanę jakąś czekoladę czy coś z tym stylu. Prowadzę serwis GSM, który mnie utrzymuje...
A koniec OT, A6 fajne autko, śliczne wręcz ![]() |
Last post |
![]() |
![]() |
1 Feb 2011, o 02:39 |
wasiesto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
born2die wrote: Troche żeś w niego władował ale czy nie jest za cieżki? Bo ładujesz w niego pro sprzęt a masa i tak go spowalnia co byś chciał w nim odchudzać??, większość elementów które podmieniam jest już wykonane z lżejszych materiałów, pozatym co ma go spowalniać, seryjna masa to ok 1100kg, przy mocy jaką teraz ma ok 165hp i 200nm nie ma tragedii, nie będę rezygnował z klimy lub tylnych siedzeń dla 20kg których nie zauważę a unieprzyjemni mi życia. wolę mieć pełny stuff i trochę więcej mocy. poza tym z czasem wpakuję mu turbinkę, dmuchę ok 7psi i na pewno go żadna masa nie będzie już tak "spowolniała". born2die wrote: Napewno A6 c4 2,5TDI 140 km ma popowtryskiwacze czyli układ który jest droższy i cięższy w utrzymani jak coś to POMPOWTRYSKIWACZE, większych bzdur nie słyszałem jeszcze, pompowtryskiwacze w cygarze, w dodatku w silniku AEL... brawo tam jest tylko pompa ciśnieniowa przy silniku, nazywana "wtryskowa" pozatym ten silnik jeździ praktycznie na wszystkim bez problemów: rzepak. opał, ropa, itd. ale od czasu do czasu warto wlać mu jakieś premium na odmulenie;) born2die wrote: zaznaczę, że jeden popowtryskiwacz kosztuje nowy 2,500tyś wiec 2,500tys to będzie jakieś, 2,5mln:D drogie masz źródła, pompowtryski idą w nowszych silnikach, np 1,9tdi 130hp lub 2.0tdi 140hp i kosztują ok 500pln za sztukę - nowy boscha. |
![]() |
![]() |
1 Feb 2011, o 15:01 |
czaro1514 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote: 2,500tys to będzie jakieś, 2,5mln:D drogie masz źródła, pompowtryski idą w nowszych silnikach, np 1,9tdi 130hp lub 2.0tdi 140hp i kosztują ok 500pln za sztukę - nowy boscha. A jak w 2,5TDI 140KM ? , podobna cena czy taka którą napisał born2dieNie chcę wersji 90 km ponieważ mam mercedesa 2.5 90km ( co prawda pojemność większa i bez turbiny , ale osiągi chyba takie same albo trochę słabsze niż 1.9TDI 90 km w audi) i jego v-max to 150-160 km/h co prawda czego więcej chcieć od 20 letniego samochodu z bardzo dużym przebiegiem ale już nawet ta a6 c4 ojca kolegi jak podczepi lawetkę i naładuje na nią , drewna czy czegoś w tym stylu samochód poprostu się muli a już co innego 140 km. Co do tego mechanika , to jak pracuje w autoryzowanym serwisie audi to się chyba zna , kolega taty od 10 lat serwisuje swoją a6 i nie ma z nią większych problemów , wychodzi na podwórko jest mróz -20 stopni i samochód odraz odpala . Wiele razy na giełdzie samochodowej przyjeżdżają sobie mercedesy takie jak u mnie z udokumentowanym przebiegiem 200 tys km i nawet na nagrzanym silniku w lato samochód nie da rady odpalić a ma zaledwie 200tys km. wasiesto, widzę że siedzisz nie tylko w telefonach , wiec napisz czy opłaca się brać taką a6 c4 140km ? |
![]() |
![]() |
1 Feb 2011, o 15:37 |
wasiesto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
czaro1514 wrote: A jak w 2,5TDI 140KM ? , podobna cena taniej, komplet kosztuje ok 1800zł a jest ich 6sztuk. czaro1514 wrote: nawet na nagrzanym silniku w lato samochód nie da rady odpalić a ma zaledwie 200tys km. często to tylko jest kwestia ustawienia kątu wtrysku. czaro1514 wrote: wasiesto, widzę że siedzisz nie tylko w telefonach , wiec napisz czy opłaca się brać taką a6 c4 140km ? hehe tak, ogólnie jestem bardzo techniczny i motoryzację baaardzo lubię. co do tego audi to twoja decyzja, osobiście znam osoby które śmigają 2,5tdi czy to audi czy bmw lub mercem i nikt nie narzeka. ja nie lubię dieslów, diesel to dla mnie nie silnik tylko jakiś klekot, fakt nowe silniki wyspkoprężne imponują osiągami ale to dalej diesel. może i ekonomiczna jazda ale potem każda naprawa jednak daję się poczuć po kieszeni, nawet sama eksploatacja jest droższa. rozrząd do benzynowca np 500zł, do diesla 1500zł. |
![]() |
![]() |
1 Feb 2011, o 17:00 |
czaro1514 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wasiesto, a jeszcze jedno pytanko tym razem odnośnie VW , czy w Passacie B5/B5 FL można przeobić te aluminiowe zawieszenie na stalowe ?
|
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 00:23 |
wasiesto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
czaro1514, chodzi ci o wahacze??
być może się da przerobić, tylko po co?? z tego co wiem to są jeszcze jakieś wersje wzmacniane |
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 13:22 |
czaro1514 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wasiesto, tak chodzi o wahacze. Wiem że są wzmacniane bo sąsiad miał ale to jednak będzie dalej aluminium , a jazda po nierównych nawierzchniach je wykończy ponieważ mój ojciec często jeździ do lasu bo prowadzi tartak i te aluminium się łatwo wyrobi , np. mercem już lata cztery lata i narazie tylko przeguby na wale wymieniał i inne podstawowe rzeczy. Ale te przeguby to przez to że on już troszku stary i za duży przebieg, i tak dobrze że tyle wytrzymał. Więc passat na stalowych wahaczach był by super dlatego pytam się czy one do niego sa ?
|
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 15:14 |
born2die ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Źródła mam dobre jak mówłem mój tata jest kierownikiem serwisu samochodowego nadodatek bosha więc chyba wiem lepiej co ile kosztuj
![]() |
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 15:22 |
wasiesto ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
born2die wrote: Źródła mam dobre jak mówłem mój tata jest kierownikiem serwisu samochodowego nadodatek bosha więc chyba wiem lepiej co ile kosztuj ![]() na pewno takie ceny to chyba tylko w tym serwisie. [ Dodano: 2 lut 2011, o 14:22 ] czaro1514 wrote: wasiesto, tak chodzi o wahacze. Wiem że są wzmacniane bo sąsiad miał ale to jednak będzie dalej aluminium , a jazda po nierównych nawierzchniach je wykończy ponieważ mój ojciec często jeździ do lasu bo prowadzi tartak i te aluminium się łatwo wyrobi nie chodzi tutaj o wahacze i z czego są zrobione. wyrabiają się tulejki, swożnie, ogólnie elmenty gumowe i elastyczne. mona wymienić na takie wykonane z poliuretanu, ja u siebie tak zrobiłem z poduszkami silnika i wszystkim co gumowe w zawieszeniu |
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 15:52 |
nemo333 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
czaro1514, kup nive i się nie bedziesz zawieszeniem przejmował
![]() |
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 15:57 |
born2die ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kolego to jest cena standardowa bosha wiec nie wiem w jakim ty swiecie zyjesz?
|
![]() |
![]() |
2 Feb 2011, o 16:39 |
kkrzysiekk69 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja osobiście nie jestem jakimś zagorzałym fanet motoryzacji ale mój ojciec jest mechnikiem, co do turbin zgodze się że lecą i to dość często i jest to koszt duży , ale nie wiem skąd ta cena popmowtryskiwacza skoro tyle co napisałeś czyli koło 2,5 tys to cena kompletu a nawet taniej.Pozatym obydwa silniki są prawie tak samo wrażliwe na olej napędowy.
|
![]() |
![]() |
3 Feb 2011, o 18:38 |
czaro1514 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
He he , sobie przeglądałem allegro ... - http://moto.allegro.pl/mercedes-200d-w1 ... 76539.html
Najlepszy fragment z którego mało z krzesła nie spadłem Quote: (jakiś ch.. mi otarł przy parkowaniu) Quote: Trzeba misę wymienić lub zakleić (koszt kleju 20 zł) Quote: -z lewego tylnego koła schodzi powietrze, jednak podpowanie raz na tydzień załatwiało sprawę -przydałoby się pranie tapicerki [ Dodano: 3 lut 2011, o 17:38 ] No i właśnie dziś stałem się posiadaczem fajnej Audi A6 C4 90km prosto z niemiec. Oto fotka |
Last edited by czaro1514 on 3 Feb 2011, o 18:38, edited 1 time in total. |
![]() |
![]() |
3 Feb 2011, o 18:57 |
czaro1514 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Quote: pewnie od faszystowskiej 70-cio letniej dziewicy która jeździła nim dwa razy w miesiącu na kółko różańcowe i w każdą niedziele do kościoła he he od pierwszego właściciela ( ale czy to był dziadzia czy babcia tego nie wim Tylko czemu zamek zewnętrzny jest tylko po stronie angielskiej a samochód po otworzeniu drzwi pasażera uznaje że drzwi kierowcy są otwarte? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
3 Feb 2011, o 19:10 |
nemo333 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hmmm, czyli wychodzi ze auto było jeżdzone tylko ok. 15 tyś km rocznie od 2002 do teraz.
![]() ![]() Zobacz czy książka serwisowa nie ma nadruku "Printed in China, 2008" na początku albo końcu ![]() |
Top |
![]() |
Write comments | Post new topic |
Go to page Previous 1 ... 5, 6, 7, 8, 9 Next Page 8 of 9 [ 122 posts ] Previous topic | Next topic |
|
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest |
Board index » Hyde Park » Lifestyle » Motoryzacja |
© 2009-2023 Forum NokiaHacking.pl • Full version of site (Hi-Fi)
Powered by phpBB & phpBB3.PL & phpBB SEO modified by Pawelooss Time : 1.582s | 111 Queries | GZIP : Off |