Ciekawa opcja, ale nie widzę wysterowania na 3 podstawowe lampki (olej, hamulce, woda). Wyświetlacz zajmuje miejsce na owe 3 lampki. Wolałbym założyć AC/BC. AC wyświetla każdy problem na tym wyświetlaczu, jest prostszy w podłączeniu a dodatkowo BC pokazuje zasięg i spalanie chwilowe. Jednak cenowo trochę kosztuje. Zestaw zegarów + pająk z obsługą BC wychodzi około 400 złotych. Poniżej fotka modułu AC/BC. Ja mam Mini Check, czyli 3 proste lampki kontrolne, w przypadku awarii któregoś z układu dochodzi sygnał dźwiękowy.

Jest też wariant przeportowania zegarów z A4 B5, mieścić się mieszczą, ale poniżej zegarów jest szczelina na 1 cm, niby uszczelka od szyby z 126p doskonale maskuje tą przerwę.

No i dochodzą problemy z wysterowaniem sygnałów z czujników. Od A4 sygnały są zamienione miejscami, dla przykładu: w 80 ciśnienie oleju jest prawidłowe jeżeli czujnik zamyka obwód, zaś w A4 jeżeli czujnik otworzy obwód czy odwrotnie, nie pamiętam już. Ale idzie zrobić inwersje na owe układy i wszystko działa.