Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat





Previous topic | Next topic
Page 51 of 262 [ 3921 posts ]
Go to page Previous  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 262  Next
Print view
Write comments Post new topic


O wszystkim i o niczym.

Post Re: O wszystkim i o niczym. 11 Dec 2013, o 18:06

Male - Junior Admin  Posts/Topics4927/227  Reputation point 5466 
Offline  Profile   
Windows XP Opera
Co może powodować szybkie parowanie szyb w aucie, bo pierunem szybko parują u mnie w aucie


Sprawdź filtr kabinowy a najlepiej wymień od razu.

Ostatnio czasem zapala sie kontrolka akumulatora ale zaraz gaśnie, co się mogło zj***ć: alternator pada, pasek klinowy ???


Jakby był luźny pasek to by piszczało przy skręcaniu kołami. Może warto sprawdzić napięcie ładowania, stan szczotek, może regulator napięcia zdycha.

Last post
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 11 Dec 2013, o 23:00

Male - 60%  Posts/Topics204/25  Reputation point 184 
Offline  Profile 
Windows XP Firefox
mikas1996 wrote:
Wiem że wsią zalatuje

Czemu wsią zalatuje?Sam bym zamontował głośniki z wieży,gdybym miał jakąś rozwaloną pod ręką.
Jakby był luźny pasek to by piszczało przy skręcaniu kołami.

Czemu ma piszczeć przy skręcie kołami skoro to wspomaganie hydrauliczne?Jakby był luźny pasek wspomagania to by piszczało.
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 11 Dec 2013, o 23:14

Male - Sponsor  Posts/Topics9190/98  Reputation point 6525 
Offline  Profile 
Linux Opera
kiedy ta kontrolka sie zapala? jak po uruchomieniu silnika i gasnie przy dodanih gazu to podobno ten typ tak ma :P
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 07:19

Male - Junior Admin  Posts/Topics4927/227  Reputation point 5466 
Offline  Profile   
Android Opera
michal939, wiesz że przeważnie do napędu osprzętu silnika służy jeden pasek, jakby alternator dostawał większe obciążenie to by mógł pasek uślizgiwać bo na alternatorze jest z reguły małe koło pasowe i to samo działo by się przy skręcie kołami tylko pompa stawia dużo większe obciążenie bo musi wytworzyć wysokie ciśnienie oleju do wspomagania rzędu 10-20MPa przy maksymalnym skręcie. Ale żeby pasek ślizgał się na alternatorze to już musiałbybyć ten pasek za***iście luźny więc odpada.

No bez jaj żeby po przegazowaniu kontrolka ładowania świeciła :| Sprawdzcie te szczotki i napięcie ładowania przy różnych obrotach silnika bo może regulator napięcia być zj***ny.
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 08:23

Male - Newsman  Posts/Topics2149/499  Reputation point 2966 
Offline  Profile 
Windows 8 Internet Explorer
nemo333 wrote:
kiedy ta kontrolka sie zapala? jak po uruchomieniu silnika i gasnie przy dodanih gazu to podobno ten typ tak ma :P

zapala się przy ruszeniue z kopyta, ale zaraz potem gaśnie.
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 14:14

Male - Junior Admin  Posts/Topics4621/121  Reputation point 6384 
Offline  Profile  WWW   
Windows 8.1 Chrome
Jakby regulator napięcia się zj***ł to od razu siada całe ładowanie a kontrolka wcale nie musi się zapalić pomimo tego, że działa. :) Ja obstawiam, że kończy się powoli uzwojenie, w skodzie pod koniec miałem takie żarzenie się kontrolki akumulatora, elektryk stwierdził że jest ok. Okazało się, że jak wy***ało poprzedni regulator napięcia to uszkodziło uzwojenie. :D

Odnośnie parowania szyb jak Need mówi, pierwsza sprawa - filtr kabinowy. Ogólnie zobacz, czy ubywa Ci płynu chłodniczego, szyby są jakby "tłuste" a w kabinie wali jakby orzechami, jak tak, to masz prawdopodobnie wyciek na nagrzewnicy.
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 15:00

Male - Junior Admin  Posts/Topics4927/227  Reputation point 5466 
Offline  Profile   
Windows XP Opera
Niech najpierw sprawdzi to co mu poradziliśmy bo tak wyliczać co się mogło sp***dolić można do świąt wielkanocnych.
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 17:16

Male - Newsman  Posts/Topics2149/499  Reputation point 2966 
Offline  Profile 
Windows 8 Internet Explorer
Co do parowania juz po klopocie filtr kabinowy wymieniony i juz nie paruje

drugiej usterki jeszcze z ojcem nie ogarnalem, kwestia czasu jak zobaczymy co sie zjebalo :)
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 21:52

Male - Junior Admin  Posts/Topics4927/227  Reputation point 5466 
Offline  Profile   
Windows XP Opera


Dodać do listy rzeczy do wykonania w nudne zimowe wieczory :E
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 22:04

Male - Junior Admin  Posts/Topics4621/121  Reputation point 6384 
Offline  Profile  WWW   
Windows 8.1 Chrome
Kolejny wieśtuning... :D
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 22:07

Male - Junior Admin  Posts/Topics4927/227  Reputation point 5466 
Offline  Profile   
Windows XP Opera
Kolejny wieśtuning...


:?: Fajne, do fałki się nadaje.
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 22:11

Male - Junior Admin  Posts/Topics4621/121  Reputation point 6384 
Offline  Profile  WWW   
Windows 8.1 Chrome
Nie każdego w tym kraju stać na V-kę :P
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 12 Dec 2013, o 22:17

Male - Junior Admin  Posts/Topics4927/227  Reputation point 5466 
Offline  Profile   
Windows XP Opera


Pomarzyć zabronisz? :devil:
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 13 Dec 2013, o 01:14

Male - 70%  Posts/Topics294/39  Reputation point 312 
Offline  Profile 
Windows 7 Chrome
hahahaha dobre taki motor V8 do skuterka
Reply with quote 


Post Re: O wszystkim i o niczym. 15 Dec 2013, o 22:20

Male - Friend  Posts/Topics1259/61  Reputation point 2512 
Offline  Profile 
Windows 8.1 Chrome
http://www.adrenalinemotorsport.pl/giel ... 70km-2007r
Cudoooooo

Top
Reply with quote 

Write comments  Post new topic
Go to page Previous  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 262  Next
Page 51 of 262 [ 3921 posts ]
Previous topic | Next topic

Search for

Jump to
 


Users browsing this forum: No registered users and 4 guests





cron