Register Login

Site RulesFAQSearchContact
PortalBlogWikiChat





Previous topic | Next topic
Page 1 of 1 [ 8 posts ]
Print view
Write comments Post new topic


[Ogłoszenie] Zasady rekrutacji do forumowych grup.

Post [Ogłoszenie] Zasady rekrutacji do forumowych grup. 27 Sep 2009, o 12:00

Male - Administrator  Posts/Topics12082/1215  Reputation point 17485 
Offline  Profile  WWW   
Windows Vista Firefox
Zasady globalne:

  1. Użytkownik, chcący dołączyć do grupy, musi wysłać zgłoszenie. Jedyną akceptowalną formą zgłoszenia jest kliknięcie na przycisk [Dołącz] na stronie grupy. Zgłoszenia będą rozpatrywane w ciągu kilku dni. Jeżeli po tygodniu nie będzie żadnej odpowiedzi (pozytywnej lub negatywnej), to użytkownik może wysłać moderatorowi grupy Prywatną Wiadomość w celu przypomnienia o zgłoszeniu.
    :arrow: Aktualizacja związana ze zmianą skryptu na phpBB3: zgłoszeń dokonuje się poprzez wybranie grup i kliknięciu na [Dołącz do wybranych] na stronie ucp.php?i=groups oraz wysyłając PW ze swoją kandydaturą liderom tychże grup.
  2. Pisemne prośby do moderatorów grup o przyjęcie do grupy zawsze będą rozpatrywane negatywnie. Moderator danej grupy sam podejmuje decyzję, czy dodać danego użytkownika do grupy, czy nie. W związku z tym proszę nie wysyłać do moderatorów grup próśb o dodanie do grupy.
  3. Członkami danej grupy mogą w drodze wyjątku zostać także użytkownicy, którzy – choć nie spełniają któregoś warunku – to jednak szczególnie przysłużyli się forum. Takie zgłoszenia będą rozpatrywane indywidualnie.
  4. Członkowie danej grupy mogą w szczególnych przypadkach również zostać z niej usunięci, np. w razie niestosowania się do Regulaminu Forum lub w razie braku aktywności przez bardzo długi czas.
  5. Użytkownicy, które mają na koncie jakiekolwiek ostrzeżenia, nie mają prawa ubiegać się o członkostwo w żadnych grupach do czasu ich wygaśnięcia. Członkowie grup, którzy otrzymają jakiekolwiek ostrzeżenia, również tracą członkostwo do czasu ich wygaśnięcia.
  6. Dodatkowo użytkownicy z rangami powinni dobrze znać Regulamin Forum, przestrzegać netykiety, a także być przykładami dobrych i kulturalnych ludzi na poziomie.
  7. Decydujący głos w sprawie przyjęcia danego użytkownika do grupy posiada lider tej grupy, a ostatecznie Administrcja.
Last edited by pawelooss on 27 Sep 2009, o 23:00, edited 7 times in total.

Last post
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 27 Sep 2009, o 12:00

Male - Expert Mod  Posts/Topics6343/292  Reputation point 4821 
Offline  Profile 
Windows Vista Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Expert: Image

  1. Staż na forum co najmniej 60 dni.
  2. Duża wiedza z zakresu działów „Pomocy Technicznej” oraz „Patche & Tuning”.
  3. Aktywny udział w życiu forum oraz duże chęci niesienia pomocy innym użytkownikom I / LUB
  4. Wkład w postaci dużej liczby rzeczowych postów, artykułów, service manuali albo nowych lub zmodyfikowanych narzędzi do flashowania i tuningowania telefonów czy też jakichkolwiek innych mocno powiązanych z tematyką strony.
Last edited by Wodnik Szuwarek on 5 Aug 2011, o 10:43, edited 5 times in total.
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 27 Sep 2009, o 12:12

Male - Patcher Mod  Posts/Topics695/71  Reputation point 1664 
Offline  Profile 
Windows XP Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Patcher: Image

  1. Staż na forum co najmniej 30 dni.
  2. Liczba postów musi przekraczać 60.
  3. Należy przygotować co najmniej 5 patchy na platformę Nokia S40 (pełne modyfikacje, a nie np. zmiana czcionki) ALBO
    udostępnić co najmniej 3 własne patche lub zmodyfikowane softy (ew. 15 cudzych) na platformę Symbian 60 ALBO
    udostępnić kilkanaście modyfikacji na inne platformy.
  4. W przypadku platformy Nokia S40 posiadać wiedzę o programach do modowania softu, tj. PPModd i TriX, ewentualnie znać również NokiX lub dowolny pokrewny rosyjski program (np. PPM Editor) oraz zagadnienia związane z ikonami NIF.
    W przypadku poświęcenia się wyłącznie Symbianowi wymagana jest wiedza o hackowaniu i patchowaniu tej platformy.
  5. Aby utrzymać rangę, należy regularnie (raz w miesiącu) dodawać nowe modyfikacje. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz zrobić tych patchy, napisz mi na PW wiarygodne usprawiedliwienie, a przełożę Ci to zadanie na następny miesiąc. :)
Last edited by adamke on 27 Sep 2009, o 23:08, edited 2 times in total.
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 27 Sep 2009, o 16:50

Male - Newsman  Posts/Topics2149/499  Reputation point 2966 
Offline  Profile 
Windows XP Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Newsman: Image

  1. Umieszczanie na bieżąco najciekawszych nowości ze świata telefonów i nowych technologii wraz z podaniem źródła.
  2. W przypadku braku dłuższej aktywności na forum następuje wydalenie z grupy bez możliwości powrotu.
    W uzasadnionych przypadkach, tj. po wcześniejszym powiadomieniu mnie o tym fakcie, istnieje możliwość ponownego dołączenia do grupy po czasowej nieaktywności na forum.
Last edited by Wodnik Szuwarek on 2 Oct 2011, o 19:11, edited 3 times in total.
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 27 Sep 2009, o 21:40

Male - Uploader Mod  Posts/Topics2783/1425  Reputation point 6311 
Offline  Profile  WWW 
Windows Vista Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Uploader: Image

  1. Znać Regulamin Forum i pisać poprawnie w języku polskim.
  2. Znać doskonale instrukcje poprawnego umieszczania plików na forum.
  3. Wiedzieć, jak działają strony z darmowym hostingiem plików.
  4. Wiedzieć, gdzie i jak uploadować.
  5. Pochwalić się przynajmniej 30-dniowym stażem na forum.
  6. Posiadać co najmniej 60 postów na forum.
  7. Wykonać co najmniej 30 własnych uploadów.
  8. Starać się spełniać prośby użytkowników w dziale "Poszukiwania & Prośby".
  9. Być systematycznym w robieniu uploadów już po dołączeniu do grupy. Uploader ma być na wiele miesięcy, więc jeżeli ma się stracić zapał po tygodniu, to lepiej w ogóle się nie zgłaszać.

Uploader powinien być przykładem dobrego użytkownika.
Last edited by Wodnik Szuwarek on 16 Apr 2011, o 17:23, edited 3 times in total.
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 21 Jan 2010, o 16:37

Male - HydePark Mod  Posts/Topics3755/345  Reputation point 4123 
Offline  Profile   
Windows Vista Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Friend: Image

  1. Po przekroczeniu progu 500 postów następuje automatyczne dołączenie do grupy.
  2. Zgłaszać mogą się także osoby z mniejszą liczbą postów, ale aktywnie udzielające się na forum.
  3. Ponadto osoby, które piszą mądre posty, są kulturalne i wprowadzają „dobrego ducha” na forum. :)
  4. Mile widziane będą również osoby, które wniosły na forum coś konstruktywnego, np. dobre i merytoryczne artykuły albo przysłużyły się w jego promowaniu, np. poprzez animacje startowe z logo strony w patchach i modyfikacje czy też banery i reklamy na rozsądnej wielkości innych stronach i forach.

Pamiętaj - grupy to nie klany rodzinne. Rangi zobowiązują do aktywnego uczestniczenia w życiu forum, nikt przecież nie dostaje ich „na piękne oczy”. :P
Last edited by _NeedSpeed_ on 27 Sep 2009, o 23:25, edited 1 time in total.
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 17 Nov 2010, o 17:37

Male - Redaktor  Posts/Topics736/109  Reputation point 1589 
Offline  Profile  WWW 
Macintosh Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Redaktor: Image

Grupa, której jestem liderem nie jest ściśle związana z forum, więc nie mam żadnych wymagań co do ilości postów. Oczywiście będą patrzył na zgłoszenia racjonalnie i osoby z brakiem stażu czy brakiem postów praktycznie nie będą miały szans.

Jak się zgłosić?
Proszę wysłać do mnie PW zatytułowane Grupa Redaktor - Zgłoszenie. W tymże zgłoszeniu powinno zawrzeć się co opisane poniżej:
1. Podstawowe dane (wiek, imię, itd.).
2. Znajomości języków obcych, szczególnie poszukiwane osoby znające języki inne niż angielski na poziomie dobrym, mam zamiar organizować szerokie poszukiwania stron/blogów/portali oferujących newsy czy informacje o telefonach Nokii. Byłyby to potencjale źródła.
3. Doświadczenie w pisaniu czegokolwiek, mogą to być artykuły, mogą to być wiersze, może być wszystko, pamiętaj, że również brak doświadczenia nie skreśla Cie z tego stanowiska ! Mile widziane przykładowe prace.
4. Krótki liścik motywacyjny, dlaczego Ty. Nie będę ukrywał, że to będzie czynnik decydujący o wybraniu Cie na to stanowisko. Chcę mieć pewność, że osoba, która przyjmuje będzie zajmować się redagowaniem wpisów i nie odejdzie po tygodniu czy dwóch.

Jeśli jestem aktualnie aktywny na forum kandydaturę rozważę do 5 dni. Proszę nie ponaglać!

Chciałbym jeszcze nadmienić, że osoby posiadające ostrzeżenia nie mają szans w ubieganiu się o stanowisko i jeśli osoba znajdująca się w grupie otrzyma ostrzeżenie zostanie zdegradowana. Wtedy jednak proces rekrutacyjny przebiega inaczej ,jeśli zajdzie taka potrzeba poinformuję o tym.

Osoby, które mają zamiar kopiować newsy proszone są o nie zgłaszanie się do grupy. Jeśli zobaczę kopiowanego newsa zostaniesz automatycznie wyrzucony z grupy. Pamiętaj, lepiej nic nie napisać niż kopiować.

Wszelkie wątpliwości związane z działaniem grupy czy rekrutacją proszę pisać na PW.

[ Komentarz dodany przez: ryba: 17 listopada 2010, o 16:37 ]
Rekrutacja do grupy Redaktor wstrzymana bezterminowo.
Last edited by ryba on 6 Apr 2010, o 10:30, edited 2 times in total.
Reply with quote 


Post [Ogłoszenie] Re: Zasady rekrutacji do forumowych grup. 28 Jan 2011, o 12:50

Male - Administrator  Posts/Topics12082/1215  Reputation point 17485 
Offline  Profile  WWW   
Windows 7 Firefox
Zasady rekrutacji do grupy Troll: Image

  1. Wystarczy napisać 5 bezsensownych postów, aby zostać „nominowanym” przez ekipę do tejże „zaszczytnej” rangi.
  2. Karna ranga Trolla jest również przyznawana automatycznie po otrzymaniu dwóch oficjalnych ostrzeżeń (warnów).
  3. Samowolna zmiana nadanej karnej rangi na inną, bez wiedzy administratora, skutkuje natychmiastowym warnem. :]

Top
Reply with quote 

Write comments  Post new topic

Page 1 of 1 [ 8 posts ]
Previous topic | Next topic

Search for

Jump to
 



Related topics

Ścisłe zasady w grupach

Author: adrian219 (2 Nov 2009, o 20:53)

Views: 1600  •  Replies: 10

Last post: pawelooss (30 Dec 2010, o 12:10) View the latest post



Zasady poprawnej pisowni a regulamin.

Author: pawelooss (31 Dec 2009, o 21:00)

Views: 2205  •  Replies: 13

Last post: pawelooss (27 Apr 2010, o 15:18) View the latest post




Users browsing this forum: No registered users and 18 guests